עבור אל:   
טוען...
עמוד הבית קרא עכשיו על המחבר
אגדות גירושין של עשירים: בלי קווים אדומים
אגדות גירושים של עשירים
אגדות גירושים של עשירים -87- סוף גירושים בתכנון מרשים  |  גירושים ואהבת נשים
 

סימניות


 

גירושים ואהבת נשים

כשחזרה ארצה היא הגיעה היישר לווילה של מוטי ומירי והביאה עימה עוד מתנה למירי: "זה הגט שהופקד ברבנות של בואנוס איירס." זה היה הדבר הראשון שעשתה לאחר שמירי התחבקה עם הילדים. עתה שהגירושים מאחוריה והיא בעלת רוב המפעלים, למעט מפעל המצעים, ועם שני ילדיה המתוקים בבית המרווח, ולא היה עוד מי שישאיר נעלים באמצע הסלון.

 
    מוטי נשאר נעול מאחורי סורג ובריח. את הכסף הוא בזבז על מרכוס, שלא חס עליו ולו לרגע. כאשר הכסף נגמר מרכוס הודיע לו שרק בתנאי שיגיע עוד כסף הוא ישתחרר. מוטי הבין שאכל אותה. הוא ישב בתא והתפלל שמישהו יזכור שהוא שם ויבוא לחלץ אותו.

    מירי הציעה לפולה שתעבור להתגורר איתה בבית במקום מוטי. "כדי שהכל יישאר במשפחה", אמרה מירי בצחוק. מי שקנתה ממנה את מפעל המצעים היתה פולה. התברר שכבר בפגישה ההיא, שנמשכה עד שש לפנות בוקר, גילו השתיים זו את זו והפכו לזוג אוהבות בכל המשמעויות האפשריות של המילה. את הסתלקותו של הבוגד תכננו השתיים יחד: גם פולה וגם מירי הודרכו ופעלו יחדיו תחת שרביטו של עורך דין סטרלינג. הן נכנסו בצורה יסודית למסלול שטווה להן סטרלינג, ואף הצליחו להוסיף נדבך משמעותי משלהן שסיפק להן את טעמה המתוק של הנקמה, שהיתה מרוחה כקצפת על טעמו הנפלא של הנצחון. "תכנית מרקוס" סיפקה להן את התובנה שאם יש להן בכלל קווים אדומים , הם במרחק לא מבוטל מהקווים האדומים שטווה להם סטרלינג בבחינת "עלו התלמידות על רבן". בקוקטייל להשקת המיזוג בין הבעלים החדשים לישנים הזכיר סטרלינג לשותפות החדשות את הפתגם השגור בפיו: "סוף גירושים בתכנון מרשים".

הקודם הבא | הסיפור הבא
חזרה לראש העמוד